barcelona sundays

Weekends in Barcelona are truly the best since there is always something to do. Two Sundays ago my friends and I decided to go to the CCCB which is the contemporary culture museum with free entrance every Sunday afternoon.
It wouldn't be us if we didn't stop in a café on the way there and since we were on fire in another one on the way back. The first coffee stop was in Gats, which is a restaurant based on proximity food. Very beautiful, unfortunately they have this nasty reduced afternoon menu and so we "had" to order some patatas bravas and vegetarian croquetas (delicious).
We went to see the exhibition "Arquitectura y Sexualidad", where you'll see much much more than just a horse's head on the carpet. I especially loved an old Playboy "know how" about how a gentleman should treat a lady friend at home (see more here). And we finished off at Cup and Cake for a carrot cupcake.
I wore my "new" coat from Uterqüe that I got second hand for a great price 💃. It's been two or three years since I got a new winter coat, but none captivated my heart enough to make me spent my money on it.  Ideally I wanted a belted one in a color I didn't already have. This one was quite the catch! The material is super soft and worn and who needs a lining for Barcelona winters anyway 😉 Plus some black everything underneath with my favourite combo of a midi skirt and over the knee boots and my new jade earrings that finally filled the gap a green pair from Asos left in my heart a fer years ago.


Víkendy v Barceloně jsou nejlepší, protože tu je neustále co dělat. Kupříkladu přede dvěma týdny jsme se s kamarádkami rozhodly vydat se do CCCB, což je muzeum soudobé kultury a kde je každou neděli odpoledne vstup zdarma. 
Nebyly bychom my, kdybychom se cestou tam nestavily v jedné kavárně a jelikož jsme byly ve formě, tak cestou zpátky i v druhé. První kávu jsme si daly v Gats, což je restaurace s převážně místními produkty. Krásná, ale bohužel mě trošku zklamalo, že mají od pěti odpoledne redukované odpolední menu, takže jsem byla "nucená" si dát patatas bravas a skvělé vegetariánské krokety.
V CCCB jsme šly na výstavu "Arquitectura y Sexualidad", kde uvidíte mnohem víc, než jen hlavu koně na koberci. Obzvlášť se mi líbil Playboy z 60. let, který popisuje, jak má gentleman sbalit děvče (vidět ho můžete tady). Celou krasojízdu jsme zakončily v Cup and Cake na mrkvovém cupcaku.
Na sebe jsem si vzala "nový" kabát z Uterqüe, který jsem sehnala za skvělou cenu z druhé ruky 💃. Už druhý rok jsem sháněla nový kabát, ale k nijakému jsem se jaksi nedokázala rozhoupat, nejlépe s páskem a nejlépe v barvě, kterou na kabátu ještě nemám. Takže tenhle mi opravdu spadl z nebe! Je krásně teplý a měkoučký. K tomu oblíbenou kombinaci midi sukně a kozaček přes koleno a nefritové náušnice, které konečně zacelily díru v mém srdci po jedněch zelených, co mi před čtyřmi lety vyprodali z Asosu.


Uterqüe coat & bag, & Other Stories top, H&M skirt and boots and Bimba y Lola earrings


5 comments:

  1. Waau prekrásne fotky!! Nádhera. A moc sa mi páči aj outfit. Vydaril sa ti :))

    SASHA´S LIFE

    ReplyDelete
  2. Moc se mi líbí ten kabát a ty cupcakes jsou naprosto k sežrání :-). Chtěla jsem se tě taky zeptat, jaké jsou tvoje oblíbené knihy a autoři?
    Daniela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Danielo, mně se toho líbí strašně moc, ale moc jsem toho poslední roky bohužel nečetla, takže jsem dost pozadu. Teď naposledy jsem četla Norské dřevo od Murakamiho, které se mi líbilo úplně strašně a chystám se na další knihy od něj. Jinak mě nikdy nezkladmou Roald Dahl nebo Gabriel García Márquez, na kterého se letos konečně chystám i v originále! A dnes jsem začala číst Skleněný pokoj od Simona Mawera, tak uvidíme :)

      Delete
    2. Děkuju za odpověď :-)

      Delete
  3. Úžasný outfit, vše Vám krásně ladí!

    ReplyDelete