zasněžená Praha


One of my biggest wishes every year is that it snows for the Holidays in Prague- and this year it did! There is nothing more magical than the city being covered in white. And I am saying that in spite of the fact, that I almost killed myself in these boots! I didn't expect it to be snowing this year (the temperatures were not supposed to drop bellow 0) so I did not pack my "proper" winter Vagabond boots. It's so hard taking photographs while ice skating :D But uuuh just looking at these pictures makes my heart melt a little.

Mým každoročním velkým přáním je, aby v Praze o Svátcích sněžilo- a letos se mi to splnilo! Existuje snad něco kouzelnějšího, než tohle město pod bílou čepicí? A říkám to navzdory tomu, že jsem se málem zabila v těchto botách. Nic totiž nenasvědčovalo tomu, že by teploty klesly pod nulu, takže jsem si s sebou do Prahy nevzala svoje "pořádné" zimní Vagabondy. Pak jsem celé dny už jen bruslila a víte, jak je těžké u toho fotit?? Ale jen se dívám na ty fotky a to srdíčko mi pookřeje <3

Mango coat & trousers, Bimba y Lola bag, Gloria Ortiz boots and Scotch & Soda scarf


9 comments:

  1. Velmi pekna kabelka :) zda sa mi, alebo ozaj uz prestali vyrabat tie s logom psa, a psa nahradili nudnou cedulou Bimba y Lola? Je to skoda, logo psa bolo lepsie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano ano, změnili logo a už je nevyrábí s pejskem- podle mě si to plno lidí pletlo s koněm Longchamp. Je to škoda, protože ty cedulky se mi taky moc nelíbí, ale k tomu celkově mi přijde, že šli s kvalitou dolů...

      Delete
  2. Adél, krásné fotky :) a já klouzala i v zimních botách, takže tak :D

    ReplyDelete
  3. I did my Erasmus studies in Prague and miss it terrbily, thnak you for reminding me how lovely it is in the winter!

    ReplyDelete
  4. Ale tyhle od Glorie Ortiz jsou fakt hezký ;) :D. Zasněžená města (zvláště ta hitosrick) jsou na obrázcích opravdu krásná, jen v reálu je docela problém proklouzat na těch kostkách :D.

    ReplyDelete
  5. Tak to máme každý rok stejné přání =). Škoda, že to letos nevyšlo o něco dřív, aby byly bílé i Vánoce..nevadí =)

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    ReplyDelete
  6. Praha je krásná snad v každém ročním období, ale v zimě je pohádková

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Zasnežená Praha má jednoznačne niečo do seba! A kiežby nebolo následného odmäku a blata, prial by som si sneh aspoň trikrát ročne :)


    Patrik
    MesHommes.com

    ReplyDelete