"after all this time?" "always"


After years of refusal of anything close to the basic slim jeans, denim mania hit me quite hard since in the last months I became obsessed with the idea of finding the perfect pair of high wasted mid-blue jeans. My initial idea was to go to the Glories flea market but I never actually got to go there (which is a shame because I really really want to see the new building- "new" for two years by now probably). Wanting something to happen and not actually making anything for it to happen. Hmm, that always works.
So I actually decided to postpone the flea market shopping and when I stumbled upon this pair, I knew this was it. Great great great color (no funny "worn out" patches!) and the high waist is something I should have tried much earlier- you come from basic bitch to bitch that knows her fashion instantly. The combo with a leather jacket and sweater is almost too obvious but I just thought the cream colors worked so beautifully with the blue and don't worry, some more creative ways will come as well. 

Po letech odmítání všech úzkých modrých riflí se u mě projevily záchvěvy denim mánie a v posledních měsících jsem byla posedlá ideou najít ty pravé s vysokým pasem a ve středně modré barvě. Původně jsem měla namířeno na blešák Glories, nicméně vždy mi do toho něco vlezlo (už mi do toho něco leze dva roky- nebo jak dlouho už tam je ta nová budova). Ideální kombinace chtít něco najít a nedělat pro to nic.
Celou tu věc s bleším trhem jsem odsunula na neurčito a pak jsem narazila na tento pár a bylo to. Mají naprosto úplně dokonalou barvu (konečně žádné "obnošené" skvrny!) a vysoký pas jsem měla objevit již před mnoha, mnoha lety- z basic bitch se najednou stanete někým, kdo má tak trochu ponětí o módě. Kombinace s koženou bundou a jednoduchým svetrem je možná až příliš jednoduchá, nicméně mi přijde krásná, obzvlášť kvůli spojení krémové a modré. Něco kreativnějšího ale určitě vymyslím někdy příště.


Levi's jeans, Massimo Dutti jacket, Uterqüe sweater, Topshop flats & Bimba y Lola bag

15 comments:

  1. Perfektní! Můj lov dobře padnoucích džín začíná v okamžiku, kdy si nějaké nové koupím, protože vím, ze něž najdu další skvělé, tyhle nově koupené se mi rozhodnou. Je to tedy takový neustálý kolotoč :-)

    rannicervanky.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znám, dokonce jsem uvažovala nad tím, si občas koupit dvoje :)

      Delete
  2. Na podobné mama kalhoty mám také zálusk a tyhle vypadají opravdu super! :)

    ReplyDelete
  3. Uvažuju, jestli titulek nějak souvisí s odkazem na Alana Rickmana nebo jen na outfit...
    Levisky jsou super, já jsem si je nedávno koupila v mega slevě ve Sport Directu asi za 6 stovek. :)

    ReplyDelete
  4. Tak tyhle vypadají vážně ská zoufale potřebovala černé džíny )taky nejlíp s vysokým pasem) a zase mě (podruhé už) zachránil jeden sekáč, jen z toho pasu jsem slevila na mid-rise.
    A závidím ty boty, už se těším na teplo :D!

    ReplyDelete
  5. Moc hezké! Závidím, že můžeš běhat v takových botkách. My tu máme asi 10 cm sněhu... :)

    ReplyDelete
  6. Džíny jsou krásné! Ale já prostě musela koukat hlavně na ty boty!! Nádherný! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  7. you look great! really love your coat andd your shoes!

    lifeisashoe

    ReplyDelete
  8. Džínsy sú úžasné, presne také aj ja už veľmi dlho zháňam

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Džíny jsou opravdu perfektní! Celkově...moc pěkná kombinace.
    Líbí se mi ty nenápadné, ale zajímavé šperky. A bunda je taky super! <3

    Nikola
    http://nicolsview.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Aj ja som presne dlho hľadala takéto rifle, a ako pozerám, sú to tieto isté Levisky :) Inak veľmi pekná kombinácia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukám na to, taky ti moc sluší. Děkuji :)

      Delete
  11. Great look! love how you paired those light colors together!

    xoxo,
    Chloe // http://stylebychloe.com

    ReplyDelete