september vs january

My school year starts in September: I have been going to school for so many years now that September represents for me far more new beginnings me than New Year. Also, it is a great excuse to get all geared-up and make some new rules! This year I need to:

1. Get beautiful notebooks, pencils (just got one that looks like a wooden one but is propelling) and of course I need yet another mug to drink my coffee. 

2. Complete my iPod library with all CDs we have at home and listen to it through rose gold earbuds. 

3. Start reading books again. I used to be such a bookworm, I read everything that got near me. In the past two years I read maybe three books (not counting those for school) and my past me is quite ashamed. The plan is to read when on the bus / metro and at home, before sleeping, under a cosy blanket. 

4. Decorate and I blame Pinterest. I seriously need something checked and a big black clock for my wall (to help me fight my Spanish bad habit of being late all the time). 

5. Get more plants and NOT kill them this time. 

6. Don't get lose track with sports. I recently started moving again, not so much to lose weight but because I feel like I am slowly falling apart. I sit all day behind my computer and my back is not thankful for it, so I'd better do something although I'd rather be in my bed browsing 9 gag. 

7. Technology detox. Take much more time for offline activities like reading, creating something or, ehm ehm *coughing*, maybe even sports. 


And what are your plans for this „new“ year?


Notebook Lavmi, blanket and pillow Esprit, Bobble filter, Prim clock, Happy plugs, Ikea plant, Design Letters mug



Můj rok začíná v září: tolik let už chodím do školy, že pro mě je září mnohem větší začátek (a konec) čehokoliv než leden a pravidelně lidem říkám, že se něco stalo před rokem, když kalendářně to bylo ten stejný rok. Taky strašně ráda nakupuji různé serepetičky do školy a všeobecně ty, co mi „pomůžou“ v práci a do nového roku a ten se nezadržitelně blíží! Letos potřebuji / mám v plánu následující:

1. Pořídit si krásné nové sešity, tužky (teď jsem sehnala jednu skvělou, co vypadá jako dřevěná tužka, ale je to mikrotužka) a samozřejmě potřebuji další hrníček na moji oblíbenou kávu. Veškerá práce se líp dělá s kvalitní aparaturou.

2. Zařadit do mé knihovny v iPodu veškerou hudbu, co máme doma na CD a poslouchat ji skrz růžovo zlatá sluchátka.

3. Pořádně se pustit co čtení knih. Na gymplu jsem byla obrovský knihomol, přečetla jsem vše, co mi přišlo pod ruku. V posledních dvou letech jsem (mimo těch XXX knih spojených se školou) přečetla knihy maximálně tři a úplně se za to stydím! Takže plán je číst si v MHD a doma před spaním, pod nějakou skvělou dečkou a s šálkem něčeho dobrého. 

4. Dozařídit si pár věcí v interiéru. Může za to Pinterest, ale já vážně potřebuji něco s károvaným motivem a velké černobílé hodiny na zeď (aby mi pomohly se španělským nešvarem chodit všude pozdě). 

5. Pořídit si více květin a nezabít je. 

6. Nepovolit se sportem. Posledních pár měsíců se opravdu snažím alespoň dvakrát týdně se hýbat. Nedělám to ani tak kvůli postavě, jako spíš že se nechci rozpadnout. Celé dny sedím u počítače a moje záda mi za to dvakrát neděkují, takže je potřeba s tím prostě něco dělat i když bych mnohem radši projížděla 9gag. 

7. Odpoutat se čas od času od počítače. Číst si, vzdělávat se, něco vytvářet, cokoliv, ale offline. 

A co máte v plánu na „příští“ rok vy?

11 comments:

  1. Propracovat se do třeťáku. Přečíst si alespoň jednu z doporučované literatury. Udělat pořádek v šatní skříni. Zajet s dcerkou na stále odkládanou vyjížďku na koních a na dopravní hřiště. Neuklízet na vánoce! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pořádek a neuklízet na Vánoce si taky musím zapsat!

      Delete
  2. S tím zářím jakožto začátkem roku to mám stejně, vždycky si dělám zářijová předsevzetí. A Tvůj seznam se tomu mému až nebezpečně podobá... Přidala bych asi revizi šatníku a celkově protřídění nahromaděných krámů. Chtěla bych víc vařit, udělat zkoušku FCE, začít se učit další jazyk...

    ReplyDelete
  3. Můj plán na příští rok je neflákat školu a úspěšně odmaturovat, podat si přihlášku na vysokou a hlavně si nějakou konečně vybrat. No uvidím, jak to půjde. :D
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
  4. Parádní článek, úplně mě motivoval :) mám to se spoustou věcí stejně, chtěla bych začít víc číst, vydržet sportovat, pořídit si pár věci do pokoje (ano, taky kvůli pinterestu) a trávit více času sebevzděláváním offline. Článek si uložím do záložky a vždycky, když budu líná, tak si ho znovu přečtu :D :)
    One blondie life

    ReplyDelete
  5. Skvělý článek! Jsem na tom podobne a tohle mě ted pekne nakoplo! Treba taky v te cetbe nebo byt víc offline! Super;)

    ReplyDelete
  6. Moje předsezveztí je konečně začít "přemýšlet" anglicky. Za pár dní se stěhuju do Lisabonu, takže už je na čase. Zatím jsem si "poangličtila" počítač, aby učitelé ve škole aspoň trochu tušili, co jim tam vlastně ukazuju :-)

    ReplyDelete
  7. Aj ja by som chcela omnoho viac čítať a nájsť si na to čas ! :) super článok :)
    MY BLOG : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  8. Opravdu skvělý článek, hezky jsi to všechno sepsala :-)

    Jinak, ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Ale jestli tě nic takového nezajímá, tak vůůůbec nekoukej! :-) Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    ReplyDelete