sheer black top & new slides

Bimba & Lola top & bag, H&M bustier, vintage skirt & Baťa shoes

Well, there goes my intent of dressing more colorfully! I realized that what I packed for Prague are mainly neutrals and that gives me the urge to go shopping. I am resisting the temptation quite well, if you don't count the fact that I bought my third pair of shoes in one month. Ooops. 
These are the ones I didn't show you on the blog yet, super comfy sliders from Bata, a brand that has a surprisingly good collection at the moment! This is how I bought them but later on I actually painted the beige suede black and now they look like this and I like them even more this way. I think I might even have enough shoes in my life. Shoervana.

Jak jistě vidíte, příliš se mi nedaří oblékat se barevně. Bohužel jsem si s sebou do Prahy vzala naprostou většinu věcí v neutrálních barvách a teď mám pokušení je nějak "okořenit" a jít nakupovat. Docela se mi daří nic si nikde nekupovat, až na boty, které jsem si za krátkou dobu pořídila již třetí. Všechny samozřejmě v neutrálních barvách. Upss. 
Tyhle jsou jediné z nich, které jste na blogu ještě neviděli- neuvěřitelně pohodlné pantofle z Bati, který má momentálně překvapivě skvělou nabídku! Už pár let jsem si tam nic nekoupila a teď bych brala polovinu podzimní kolekce. Ve finále jsem těmto přestříkala strany na černo, jak jste mohli vidět tady, a líbí se mi tak ještě víc. Dokonce mívám někdy pocit, že těch bot už mám v životě dostatek. A pak si prohlédnu nějaké ty internety a jde to se mnou zase z kopce. ;)

18 comments:

  1. Na poslední fotce jsi úplně kouzelná. Plus jsi první člověk, na kterém se mi líbí tyhle pantofle .)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono totiž nejsou tak drsný jak klasický birkenstocky :)

      Delete
  2. mně se moc líbí ten top! já mám tyhle neutrální kousky fakt ráda a k tobě mi sedí :)

    ReplyDelete
  3. Mne sa tiez paci ten top. Inak mam opacny problem..rada by som dociela nadcasovy neutralny satnik, ale stale ma to taha k farbam a kikiriki kombinaciam. No na inych ludoch (napr na Tebe;)) neutralne a cierne farby neskonale obdivujem :)
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  4. A jo, dopadlo to dobře s botkama! A i s photo editem, je to supeeer:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! To víš, když jsou super fotky, tak se to pak upravuje jedna radost :(

      Delete
    2. Smajlík má bejt ":)" samozřejmě!

      Delete
  5. Super outfit, boty vyborne mam podobne z haemka a taham je cely leto, kdyz uz ty birkiny nevysly(diky internete), bata je poslednich par let na dobre urovni v cechach jsem tam chodila skoro vylucne ted uz mam nastesti lepsi vyber ;)

    ReplyDelete
  6. Baťu a jeho poslední kolekci si chválí hodně blogerek :) a ty pantofle jsou fajn, skvěle se k celému outfitu hodí!

    ReplyDelete
  7. superske pantoflicky :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  8. Já si nemůžu pomoct, ale podle mě v poslední době chodíš pernamentně neupravená- v každém postu máš na sobě něco fakt dost viditelně zmuchlaného a nepůsobí to úplně hezky.

    ReplyDelete
  9. "Já bych všechny ty internety zakázala." :DD
    Sluší ti to jako vždy :))

    ReplyDelete
  10. Poslední dvě věty - naprosto se s nima ztotožňuju! ;)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Moc krásný outfit i když není moc barevný, nevadí to. Je to jednoduchý a krásný :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. miluju tvůj styl, škoda, že mě černá moc nesluší :/

    styleandmacarons.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Tohle je tak krásný! Hlavně boty...ty mi vyrazily dech <3

    ReplyDelete